пʼятницю, 14 лютого 2014 р.

Модуль 5

Модуль 5

На цьому модулі я ознайомилась із законами щодо авторських прав та правилами правомірного використання робіт в освітніх проектах;створила списки використаних мною джерел, а також форми оцінювання веб-ресурсів для використання учнями відповідних вікових категорій.

суботу, 30 березня 2013 р.

Модуль 10 Модуль11


Модуль11

На завершальному модулі ми з колегами поділилися один з одним планами вивчення теми, а також продемонстрували власне портфоліо. Я багато нових ідей взяла для себе.




Модуль 10

Сьогодні ми обговорили, як керувати навчальним процесом у класі, де навчання здійснюється за методом проектів, як використовувати комп’ютерні технології задля підвищення власної ефективності та для підтримки навчання учнів. Також я провела власне дослідження,та вперше створила блог.

четвер, 28 березня 2013 р.

Модуль 9

Модуль 9

На цьому модулі,працюючи в парах, ми розповіли один одному про свій приклад учнівської роботи та інструмент його оцінювання. Пропозиції та коментарі, які я отримала від колеги, допомогли мені удосконалити приклад та стратегію оцінювання.

вівторок, 26 березня 2013 р.

Модуль 8

Модуль 8

У цьому модулі я дізналася про те, як можна використовувати засоби оцінювання для діагностики рівня розвитку в учнів 21 століття, навичок мислення вищих рівнів та для оцінювання засвоєних учнями знань упродовж проекту. Я спроектувала свою систему оцінювання та скористалася засобами оцінювання проектів програми Intel® «Навчання для майбутнього». Переглянула свій приклад учнівської роботи, внесла до нього потрібні зміни.

понеділок, 25 березня 2013 р.

Модуль 7

Модуль 7

На даному етапі я створила учнівську презентацію, розробила план оцінювання та оцінила її за певними критеріями. Так як це будуть виконувати учні в майбутньому, я мала пройти через це сама.

суботу, 23 березня 2013 р.

Модуль 6

Модуль 6

На цьому модулі ми обговорили проблеми безпеки роботи учнів в Інтернеті, та я зрозуміла, що несу відповідальність за них. Також обдумала, як я буду використовувати Інтернет для співпраці та спілкування з учнями при виконанні завдань проектів.